Máte podnikatelský plán. Vlastně se nejedná o nic velkého ani světoborného, ale vy jste si jist, že s tím na trhu můžete prorazit a že můžete být úspěšný. Lidé dnes čím dál, tím více slyší na zdravý životní styl a jsou ochotni si za něj připlatit, takže si myslíte, že vaše čerstvé ovocné šťávy by mohly uspět. Tím spíš, že je lisujete pouze z místního a sezónního ovoce, u kterého bedlivě dohlížíte na kvalitu. A protože využíváte jen ty nejlepší vstupní suroviny, tak jsou vaše šťávy naprosto báječné a chytlavé, protože kdo jednou ochutná, už nedokáže přestat.

Promyslet si strategii

A proto si v tomto ohledu musíte dobře promyslet svou reklamu a podobu vašeho stánku. Musí být nezaměnitelný jako chuť vašich šťáv a lidé musí na první pohled vidět, kdo jste a co děláte. Zkrátka si musíte objednat několik reklamních vlajek, které na vás včas upozorní a nikdo vás nebude zaměňovat s konkurencí.